«Home

Why Do Some Girls Make Babies And Sell Them?

hi all plz can u tel l me y some girls do that?

Avatar
Newbie
21 answers

u had 2 go look dat s hit up damn u ain't really got nothin 2 do anywayz i've seen some of ur post and yes u r always like dis and u are callin someone crazy wen u need 2 check urself 1st sometimes i just wish ppl like u culd just shut d f uck up and don't say nothin

0
Avatar
Newbie

Go and look up what a person with an attitude is or ask your teacher.

Were are the people i addressed , Iice, eve and co , They have said nothing but you the outsider crying louder than the bereaved,.

Thats just insane so now i know i will stop talking to you because beople may think am mad too.

Or have you ever seen any one talking to a mad person normal i mean

0
Avatar
Newbie

u callin someone a useless poster when your Bottom ain't got nothin 2 do but had to come up in here and u also brought your bad vibe with ya and girl u ain't got no level because with what u just posted u acted d way my lil brother wuld av talkin bout some silly level *hisses*

0
Avatar
Newbie

said the kettle to the pot.

But yes i am very silly , silly because i allowed my self to come down to your level.

I could kick myself for wasting time with one of these

"Lol and my bad" useless posters

0
Avatar
Newbie

oh i c its your lack of knowledge that is makin u act like that if i had knew u was this dumb i ain't even gon talk 2 u and girl i don't know your Bottom either i just saw u actin silly and i had 2 tell u i never u was a dumbass

0
Avatar
Newbie

You make me laugh .I get a new attude for you?.

Do i know you ? .

I have never heard nything so silly in my life never .

You made my day

Is that how you talk to people or do you just feel safe behind your PC

Get a new Attude I have to go and find out what that means.

get a new attude. whats an attude by the way??.

0
Avatar
Newbie

Go and learn how 2 talk? well u need 2 go get a new attitude

0
Avatar
Newbie

Go and learn how to talk

0
Avatar
Newbie

Your Bottom is just hatin and u need to stop damn u really got a bad bad bad vibe

0
Avatar
Newbie

Kiki go to hell we re talking about babys sold not lo and la

0
Avatar
Newbie

IIce go and sleep some more

Eve if you never heard of it then just read and don not answer

Raphy this is not a dating trend

0
Avatar
Newbie

Well were there is  supplier there is a demander.

As hard as it may sound better to sell it than to throw it away or kill it.

0
Avatar
Newbie

damn mamaput don't come up in here with ur bad vibe and stop hatin

0
Avatar
Newbie

HMMMMMMMMMMMM IUSED 2 WATCH A WHOLE LOT OF STUFFS LIKE DIS ON RUTH BENAMESIA'S NEWS LINE EVRY SUNDYS.I HONESTLY DONT NO WHY GIRLS DO DIS STUFFS BUT I BELIVE MOST OF DIS GIRLS ARE TEENAGE GIRLS PROBABLLY 4RM 13 TO 17 I THINK,THEY ARE BRAINWASHED,OFFERED EYE POPPN AMOUNT AND THEY RELEASE D BABY AFTER ITS BEEN GIVEN BIRTH 2,D LUCKY ONES ARE ADOPTED BY SOME KIND HEARTED PPLE,THE OTHER "LUCKY" ONES ARE BEING TAKN CARE OF.

0
Avatar
Newbie

neva heard of dat be4

0
Avatar
Newbie

k go sleep and refresh ur self lol

0
Avatar
Newbie

Ahahaha, for real, its way way past ma bed time(dont exactly have one lol)i jst come back later fresh and refreshed hehehe

0
Avatar
Newbie

there are more reasons than for the money

0
Avatar
Newbie

I tire, later i reply sleep dey catch me but like Shawna said, need money or they no fit take care of am

0
Avatar
Newbie
Your answer
Add image

By posting your answer, you agree to the privacy policy and terms of service.