«Home

Do You Get Bored With People?

Seriously,

Does Anyone or is it just me?

i get bored of some of my friends, right now im so bored of two of them

my roommate and a next door neighbor, i just wish i could go somewhere else and not be around them!

im really trying to figure this out because they r two nice, cool gals.

i get bored of guys as well but not as much as i get bored of gals.

Does anyone get?

Avatar
Newbie
21 answers

yeah i get bored.

but probably because i'm boring myself

0
Avatar
Newbie

Ebby, i get what you mean

0
Avatar
Newbie

getting bored,hmmmmmmmm i think its natural for human beings to get bored or feel irritated by people sometimes.it must not be hurray all the time for you.another point is that if keep seeing the same set of people everyday you tend to get bored of them because its almost the same thing all the time.thats it.

0
Avatar
Newbie

hmmm for your mind na?

0
Avatar
Newbie

it depends ooo, me am not a boring person, if teh person am yarning with is lets say 40% boring, i can spice him/her up, but if its 20 and below, nahh am sorry no hope 4 u

0
Avatar
Newbie

Bored are u now @ poster? oookay.

Mutate them then. You may not be nasty @ but use ur head and liver and make 'em over.

Had a friend who boring me with the new shoes she wore.

I asked her whether she'd borrowed it, cos it'd looked past death. try it girl with wit and flare!

0
Avatar
Newbie

What is this Girl ^^ yaning

one more reason why i get bored with Girls

0
Avatar
Newbie

those people with their subtle lingo

beleiving that " outsiders" are not able to understand the nuances of the colloquial

Ah!!! second time for the day i see tha "Cold one" on a thread that i deem fit to make a comment on.

i wish the Muslim was around. i still have that penchant to introduce that individual to my Clark boots.

0
Avatar
Newbie

Things are getting better, im not as bored

i guess my PMS added to this wahala

0
Avatar
Newbie

It's not only you. . .

Interesting people will keep you interested

Interesting being relative that is.

I don't get bored with majority of my friends since most of them are crazy

But i do get bored with many people.

0
Avatar
Newbie

Ok i see,

i am a boring person,

the insight you nairalanders have is amazing.

thanks

0
Avatar
Newbie

Thank you. Can you imagine?

0
Avatar
Newbie

one republic

mister mister

the sign

poo!@!! now this is absolutely boring.

reading some of nonsense people put on these pathetic threads this reply being one such

you have to put a bit of vibes into the mix.

0
Avatar
Newbie

I don't think you can get bored with people its more like irritated.

0
Avatar
Newbie

@stillwaters,

why did u upload the picture of michael bolton on your profile, u thought everyone in here is daft not to know that the man on your profile is michael bolton.?? are u a scammer?

0
Avatar
Newbie

@welli, u never talk wetin dey do you. lol

0
Avatar
Newbie

I think its only natural to get bored of people from time to time, not that you love or care less about them, just that we all could gain some from being on our own for a while.

Its a phase that comes and goes. After you've gotten the breathing space you need, things will be as normal as usual.

0
Avatar
Newbie

yea i get bored of pple alot especially guys

0
Avatar
Newbie

I never get bored by myself, i always have something to do.

*Sighs*

why do people keep acting like pants!

0
Avatar
Newbie

Not Only Geting Bored with them i'm Sick with some of them @poster serious i'm damn bored with One and she is here.

0
Avatar
Newbie

@poster ,

i bet u not gonna get bored of me, do u wanna have my address? i live in lagos number or u want me to come and pick u up , hit me up lemme know babe.

0
Avatar
Newbie
Your answer
Add image

By posting your answer, you agree to the privacy policy and terms of service.