«Home

Celebrity You Wish To Marry?

The Artist You Dig

What Musical Artist or Actors or Actresses do you wish you got married to? Anyway mine is Omarion. God he is so cute. I am really digging his style.

Avatar
Newbie
57 answers

@ KCdac Do you rili expect me to keep quiet i made my Choice even if he does not know me he does not know you and even if evry one knows you r omarion's i mean Omarion is yours then go search him out. OKAY?  Still i ll not keep my cool. I ll say it again and again i m rili DIGGING HIS STYLES so you can go jump into a lake for all i careeeeeeee.

0
Avatar
Newbie

Haha well , he knows he has fans that 'love' him

i bet she knows nothing about him , n larger20 that doesnt even know nuthin comes in here n says some bullshiit

0
Avatar
Newbie

as i said b4, i wish diz Omarion of a dude would know dat sum ppl r dying 4 him here atleast u'all can get an 5 percent of his income cuz it ain't easy dying 4 sum1 like diz and hmm KC, even if u started dying 4 him since 2001, ur own counterpart might have been dying 4 him as well den , maybe ppl know u like him on diz forum doesn't mean anything and maybe u said it 1st b4 da other eprson, da buttom like is dat he ain't 4 case and letz face reality and u'all should look 4 a dute dude in diz forum if datz da case atleast one day u'all will get 2 seee, lol, datz ma own indight in diz case ooooooooooo

0
Avatar
Newbie

huh? I taught u like ramsey noah, now omarion? Why u cant stick ur thing in one man?

0
Avatar
Newbie

i know lmfaooo , how she gon come in here and claim him just like that.

0
Avatar
Newbie

you said Omarion first? doesnt matter , i been had him don't let me stomp you girl LMFAO.

Omarion is mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
Avatar
Newbie

@ chekee u rilli know cute guys how could i 4get those 2 on my list they are rilli cute

0
Avatar
Newbie

*Damn*...Tyrese so Freakin Fione...his body and ooh wee wee...But My One and only love is Tyson Beckford....He is oooo soo Krispy..

0
Avatar
Newbie

KC... we all KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
Avatar
Newbie

i don't have any celebrity marriage wishes. Although i've wished that i met one who would be nice enough to donate half his/her fortune to a poor old person like me.

0
Avatar
Newbie

word. I love men-ish boys.

0
Avatar
Newbie

most white boys are cute u know but i think black boys are cool i like boyish boys lol

0
Avatar
Newbie

White boy freak! j/k...

You love white boys.. wow. that's a first. I love orlando too... but he's too boy-ish.

0
Avatar
Newbie

definately will smith, Brad pitt, Orlando Bloom the guy from troy,Collin Farell,Denzel Washington,

Leonardo Dicapro he's soooooo cute,Ashton Kuthcher he's sooo cool the guy from punk'd and he's funny too,Collin firth cos he has this gentle face.

And how could forget the one and only Desmond Elliot

0
Avatar
Newbie

Maurice bernard(General hospital) and that sexy doctor from Greys Anatomy, Dr. Grey's Ex- bf

0
Avatar
Newbie

but this guy is not fine. am doubting ur taste o...

0
Avatar
Newbie

apart 4rom morris chestnut and chidi mokeme, my biggest crush dat i wish 2 meet one day and ma numba 1 hubby even though hez married is no-other person but DWAYNE WADE

0
Avatar
Newbie

TYRESE is taken so y'all check him out of your lists plzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!

0
Avatar
Newbie

[color=#000099][/color] i want to get married to NELLY and PHARRELL williams.. oh my God , i will marry both if i can ....and another contender too will be Tyrese,will smith,johnney depp,mmm iverson,omarion

0
Avatar
Newbie

kay dats betta i was trying to get the video right now

0
Avatar
Newbie

awww no big , it was just a smooch , he was looking good.

0
Avatar
Newbie

did u see him kiss keyshia cole? in her new video

0
Avatar
Newbie

that chest those arms oh my gosh those abs shiver me timbers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
Avatar
Newbie

Tyrese: my one and only boo! well not one and only, but dang he fine!

0
Avatar
Newbie

Hot angel,

Do I know him? He was my first love! We met at Uniben during my first year as a Theatre Arts student. For the sake of privacy for all involved, you can email me for personal details. Have a nice evening.

0
Avatar
Newbie

i will wish for halle berry because i can present her Unclad body at any time and she will still be hotttttttttt without no make-up on

0
Avatar
Newbie

@damygurl.

You mean Jude Law? The who had to do it with his nanny in the prescence of his kids?

yea dats him aight and sleeping with his nanny don't make him an . i'm not saying it's right but calling him an is sorta like calling more dan half of d guys in d world cuz most of them have cheated on there gf.

Vin Diesel is gon be on my list too.

0
Avatar
Newbie

Can I marry paul n peter okoye?

0
Avatar
Newbie

It has got to be Usher or 2 Face.

0
Avatar
Newbie

Goshh... my men got taste.

Aish is a goddess. She's simply BEAUTIFUL! After her, it's jolie.

0
Avatar
Newbie

Hot angel, nice taste! By the way, what is it about RMD that you love? Just curious.

0
Avatar
Newbie

I@ disney i heard mario's gay...

0
Avatar
Newbie

brian mcknight or morris chestnut

0
Avatar
Newbie

wait wait wait. ain't i a celebrity?

ladies, u can win a free weekend with me at Monaco!

0
Avatar
Newbie

da guy past fine good taste

4 me it's Sean Paul al da way

0
Avatar
Newbie

i dont want to marry anyone. just gimmie a nite with angie jolie and am ok...

0
Avatar
Newbie

4 me it's rayj

i love that guy so much

he is so cuteeeeeeeeeeeeeeeeee

then peter of psquare

he is handsome

0
Avatar
Newbie

Well, I'll go this order

Susan Ward

Stella Damasus

Shakira

Sabrina Ferrili

0
Avatar
Newbie

I am going for Christiana Millian or Jessica Alba(they are off the hook)

0
Avatar
Newbie

Oooh, the rapper Mos Def. He's so beautifully sculpted. Too bad he's already married, though.

0
Avatar
Newbie

number one celebrity i wish to marry is Raven Simone of that so raven. this girl is charming and she is just 20. i will like to meet her one day and recieve her authograph. also camillie winbush(vennesa) of berni mac show. thats all. no one else

0
Avatar
Newbie

@damygurl.

You mean Jude Law? The who had to do it with his nanny in the prescence of his kids?

0
Avatar
Newbie

stella damasus-aboderin.

she's sooooooooooooooo cute

0
Avatar
Newbie

greatpeter, u mean Stella damascus?

0
Avatar
Newbie
Your answer
Add image

By posting your answer, you agree to the privacy policy and terms of service.