«Home

Why Do Guy Run From Single Mums? (Rhetorical Question)

can somebody tell why it is difficult for a single mum to get a serious guy for a r/ship?

Avatar
Newbie
11 answers

Send me your email and number so we can talk.

0
Avatar
Newbie

Love is not compulsory, but if it's available, please embrace it while not neglecting wisdom. Good luck!

0
Avatar
Newbie

Whats ur name, age and where do you stay just lemme know all dat and plz drop ur number so we can talk

0
Avatar
Newbie

hello sweet woman.i base in abuja,i like single mummy,plz call lets talk.08051633589.thx

0
Avatar
Newbie

MEDA, how's that a problem? By the way what's ur location.

0
Avatar
Newbie

Hi MEDA,

Your reponse is really interesting.

And i guess you are really having your fun.

I would be glad to meet you as a friend.

Cheers and enjoy your self.

0
Avatar
Newbie

Meda,

Welcome to Nairaland,hope you are having fun so far.Your question is a really difficult one to answer,getting into a serious relationship with a Single Mum or a Man who has a child already takes a lot of maturity.Its especially difficult if the man has no children of his own,our society ridicules man who dates a Single Mum!nobody wants a "Woman Wey Don Drop Engine",I mean no disrespect with that statement.

I have been in that situation myself and I have no regrets,the relationship only ended because of Long Distance wahala.I hope you find better luck in the future.

Cheers.

0
Avatar
Newbie

my oinly fear is just the distance but apart from that i am all in,, i hav ebeing looking for someone older that me.

@MEDA pls can u send send ur pix to my mail. i will send mine after work.

0
Avatar
Newbie

if u are really serious send me a mail.will not mind being ur friend

0
Avatar
Newbie

omo i no dey run oo if i find that kain person i go jump on am, and i am dead serious.

0
Avatar
Newbie
Your answer
Add image

By posting your answer, you agree to the privacy policy and terms of service.