«Home

Why Does Kissing Makes Girls Go Gaga ?

They refrain from it, but immediately they oblige us, they go emotionally crazy, grasp your head, suck your lips and do whatever. Any spirits behind this ?

Avatar
Newbie
17 answers

Wrong choice of word then,pls forgive me 'girl'. The good thing is,am also a boy;so can i have the kiss!

0
Avatar
Newbie

ladies! When they say no,they actually mean yes!

0
Avatar
Newbie

Unless you have an oil rig. . . lol,then am already there.

0
Avatar
Newbie

Oh! lucky me. I have jeni and pweet for myself. Now an gonna be kiss-drunk;if there's anything like that.

0
Avatar
Newbie

U got me! Can i have the kiss?

0
Avatar
Newbie

I can see u dont av work to do.

0
Avatar
Newbie

nah! nah! nah! What i need is some sleep. It's been the longest day. But a kiss migth just do the trick lol. . .

0
Avatar
Newbie

Hope am not;but hey! U're blurshing!

0
Avatar
Newbie

Hope u r not talkin to me oo.

0
Avatar
Newbie

With dat kinda lips,think it should be everyday lol. . .

0
Avatar
Newbie

Don't know the devil behind it,but some believe is the true expression of love,rather than sex.

0
Avatar
Newbie

I suppose they like it

0
Avatar
Newbie

Videophone ? Lol. Answer my question,

0
Avatar
Newbie

^^^,

Guess they need a kissogram !

0
Avatar
Newbie

Newest and daylae wat do u guys really want from me, una go see danger wahala day!

0
Avatar
Newbie
Your answer
Add image

By posting your answer, you agree to the privacy policy and terms of service.