«Home

Who's Got Rhymes?

if u thuink u've got meaningful rhymes lets battle i repeat meaningful rhymes

if u wan beef u gonna need a jaw protector,

coz wen am done am sure gonna be leavin ur face wit a fracture

i drop flows dat send ur minds in 2 raptures

tryin to get up n break free wil ony coz u fractures

just lyk d devil am out am steadily luking 4 souls 2 capture

Avatar
Newbie
17 answers

CALLING ON THE ILLEST BATTLE EMCEES ON THE LAND, DROP A NOTE ON MA THREAD "WHO WANNNA BATTLE HYBRID-X?"

WILL TAKE IT FROM THERE.

BEWARE ,NO ROOM FOR WACK EMCEES

MUCH RESPECT

0
Avatar
Newbie

My blow wil stay on u like chicken pox

0
Avatar
Newbie

yo bro,its me

tell them mcees

its time to set rap free

guess they 4got we the powers that be

i speak with a voice

like that of an oracle,

dont have to talk twice

b4 u c d miracle

fake mcees take lectures from me

ur uncle,

or end like tarzan right there in the jungle

I spit lyrics hot like fire,

wen am on the stage the girls desire

u may hate

but in ur closets aspire

retire neva

but i will always refire

till ma desire i acquire

till we meet again,i pray that God will ease you pain

and pray that time will end the rain.

peace out

0
Avatar
Newbie

@ hybrid,

you'd better check your thread, cos some dark horse mean NaughtyPerson is busting your head

0
Avatar
Newbie

@ saucekid

hmm!!!!!!!!! not too bad.if u got what it takes to be a battle emcee.then u officially invited to my thread "who wanna battle hybrid-x"

drop a note and lets take it from thurrr

holla back,

0
Avatar
Newbie

y'all beefing at each other

gave me cause to ponder

and i wondered, what!?

who are these damned motherf***kers?

just being on this thread

made me pause with dread

and i was like , wow!

a p***sy can do it better than that

i dont wanna name names

just for y'all to know i came to stay

so when you see me on yo street,

y'all better play safe,

no be beanz if

you all want a taste of me

just come to ma street

and i'll feed y'all with sh****t.

0
Avatar
Newbie

stop thinking u've got beef, u mite just be stepin on fire

u thinkin u married 2 rhymes? i'll b puttin asunder

i spit flows so tigt it makes u wonder

don't try 2 beef me because u would't like ma anger

when am done i'll leave your body danglin,

just like a piece of clothe that is being stuck on a hanger

i rep za town but still u all pose no threats,

because i get u all comitting lyrical blunders

point of corection this is not a beef thread

if want beef start a beef thread n holla at me

am guaranteed 2 get runin n hidin behind ur momma

0
Avatar
Newbie

x-real/ aint real / he's got the feel /then down for heed ;d

0
Avatar
Newbie

@ theffanyi,

you feel to sound like a smart guy

but damn,you buzzing like a fly

i feel your cheap puck shots at me

but i'm gonna make you bleed

you claim ne'er being a novice with enough bliss

but i say you sound like sh***t

i been in the helm,long time in the game to make ma fame

n when i was doing that

yous still in class trying to spell your name

i spit lyric straight out not from a lyrical thread

when you go through it

it'll slug your heart like bullets aimed at the deer

like i said,in this game

i still remain ur papa

and without me backing you

you'd end up a truck driver

0
Avatar
Newbie

I FELT HILARIOUS/AS I FELT U GUYS COME THRU WITH ALL THAT NOISE/ THOUGH SOME STILL CRAWL WITH RHYM AS SLOW AS TORTOISE/ WELL POISED/. U RHYME LIKE U STILL TOY WITH TOYS/COMMON BOYS/,SEE MY LAWS ON GLASS WALLS LIKE MOIST/.

         MAILMAC/,I MUST SAY UR WACK/ PLAY MY WAY AND GET PAID BACK/

0
Avatar
Newbie

@theffanyi

thx 4 respondn early as i would b gettin more time to deal wit u severly

Your flow sounds mental // ain't a metaphore wen i say i'll burst ur dental// 2 much complain like an old dvd on rental//i bark---right---- dn't 4get i also bite// guys like u on sight//hey dude dat says he's got my back//i'll be droppin more bombs on u dan US on IRAQ

0
Avatar
Newbie

mailmac/i tried to rack/ ur crack/in my calc/,i found u derailed ur track/.

u barck/like jack/crazy dog in my car park/.

here's what u lack/,some respect 4 dudes who will get ur back/, when ur rhyms ar termed wack/in the rhym attack/.

look MAC/,ill mail u a sac/so ull pack/ ur wack/ crack/,drag/it to my park/ill rerack/ it with my compaq/.

no long words/,cos its what u lost 4/.

0
Avatar
Newbie

@x-reel

It's clear to all dat u ain't gat the right attitude//

anyways dat doesn't mean i'm totally mad @ u//

bt one more word 4rm u nd i'll beat 7 shades of poo out of u//

A Zamfara dude who wants to battle?//

plz dn't waste others time nd ur's go look after ur f**kn cattle

X-reel, hope u feel ma lyrical steel

,

@theffanyi

Pls wen pple dey spit jst sit down nd observe

or else who knows u go get wetin u deserve

like a fuel guage u don dey show reserve

ma flow stnds still nd urs is fallin cos u jst aint gat d nerve

,

@larwee

Nairaland master of wacks //(lol)

i'm here to get u back on track//

dn't b scared u ain't hangin with drug dealers//

appropraite name 4 ma flows shud be blood spillers//

Even if i place stacks of dough in front of u u can't even grab it//

There are much more differences b/w rats nd rabbits//

Kicking wacks ma f**king Habit//

benin gees yea i be reppin ma city//

nd still makin sure ur Bottom get whooped till infinity//

dawg, i hope u be feeling me//

bring it on SUCK*R

,

@Obedz

U is an all time looser

dn't hate i ma still be ur producer

ur lyrics are all as useless as poo poo

tryn 2 contest me would certainly be a booboo

,

@HYBRID-X

Dn't think u gat d game wen u are on the verge of gettin crushed

no disrespect broda i'm feelin ya

0
Avatar
Newbie

*sigh*, so much wackness in the air. . .

0
Avatar
Newbie

[LARWEE,or na WEED, ILL GIVE U THE NIRALAND if i want 2/but ill bet in RHYMERSLAND u cant come THRU.]

[Like KONG FU/ill play u out from broad street to OCEAN VIEW/U and ur rhym CREW.]

[HYBIRD-X, its only a pronounced HARLOT/can pin point a gay gay./ U decayed CARROT, please dont crawl on me like dirty MAGGOT]

0
Avatar
Newbie

u niggaz are notin but wackers

tats rite u heard me son, u nottin but jackass

but i cud help u fools

by porpularizing u

all u need is to beef me

so the whole world can give in

to ur stuppid rappins

see am hot like mims

got shwties like plies

bangin gurls wit bow weezy size Joysticks

and yet i got niggaz hatin

cos am repin

whose nxt on the listin?

x-real?

better Bleep off son cos ma gunz are real

0
Avatar
Newbie

HYBRID-X? HYBRID OF WAT?

MALE AND FEMALE SEX GENES?

O'BOY U NO BI BEANS!

SAVE URS LYRICS PAD FOR LATER/

LIKE A GREEDY BANK TELLER/

AND WEN U SPIT IT TO ME/

ITS ONLY WORTH TOILET PAPER!/

DAM! U GUYS AINT WORTH IT! U REALY DONT HAVE IN U TO BATTLE AN O.G IN THE GAME.

PLS BRING SOME REAL LYRICISTS UP IN HERE, SO WE CAN KICK 'GAME' LIKE WE R FITTY.

OTHERWISE IAM DONE IN THIS MUTHERF@*k*R!!!!!!!

0
Avatar
Newbie
Your answer
Add image

By posting your answer, you agree to the privacy policy and terms of service.